درباره ما

از آرش طب بیشتر بدانید

شرکت آرش طب پیشرو پارس در سال ۱۳۹۰ با کمک فکری و مالی مدیران متخصصی و با همکاری دانش پژوهان و محققینی که در محیط بیولوژی مولکولی و زیست مولکولی سالیان سال در ایران تجربه کسب کرده بودند فعالیت خود را آغاز نمود و در همین اولین سال های حضور در این عرصه توانست خود را با استاندارد های روز دنیا منطبق نماید با رعایت نمودن شرایط GMP  و GlP  ،خود را در بالاترین سطح علمی و کیفی در مقایسه با شرکت های مشابه قرار دهد و با معرفی و ورود شرکت های معتبر دنیا از جمله BioRad به بازار ایران توانست سطح کیفی محصولات را در همه ی زمینه های بیولوژیک بالا ببرد.

 امید آن که تلاش های  بی وقفه همکاران در شرکت آرش طب پیشرو پارس پاسخگوی بخشی از نیازهای  جامعه علمی کشور بوده و در ارتقا کیفیت و سلامت و کارآمدی پژوهش در مراکز تحقیقاتی کشور نقش قابل توجهی ایفا نماید.

فعالیت‌های ما

شرکت  آرش طب پیشرو پارس از سال 1390 تا به امروز توانسته است به موفقیت های زیادی در این زمینه دست یابد و به همین دلیل سبب گردید که محصولات دیگری را نیز وارد چرخه تولید کند که شامل تولید ژل داک ، ورک استیشن ، الکتروفورز و هود لامینار  برای کلیه مراکز مورد نیاز کشور بوده است . همکنون شرکت دانش بنیان آرش طب پیشرو پارس به عنوان شرکتی دانش محور و دانش بنیان و با بهره گیری از تجربیات سالهای حضور موفق در داخل و خارج از کشور به اتکای نیروهای متخصص و کارآزموده اقدام به تولید و تهیه محصولات بیولوژی مولکولی مانند : کیت استخراج ، رنگ DNA   ، بافر TBE ، محلول Hanks  و ... ، و خدمات واردات کالاهای خارجی و تامین کننده مواد تحقیقاتی از سایر کمپانی های معتبرمانند: Astra Biotech , Biorad , Labgenomics , Thermo … نموده است.

با تیم ما آشنا شوید

احسان میناگر
مدیر اداری مالی (عضو هیئت مدیره)

دکترای دامپزشکی

آرش میناگر
مدیر عامل

کارشناس زیست‌شناسی سلولی و مولکولی